Vakman als ambassadeur

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 425,00
Als vakman kom je bij allerlei verschillende mensen over de vloer. In deze training leer je hoe je als ambassadeur te werk gaat en meer doet dan je klant verwacht!
De Corporatie Academie logo

Motiverende gespreksvoering met huurders

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 650,00
Je bent regelmatig in gesprek met huurders die herhaaldelijk overlast veroorzaken of in de problemen komen. Soms helpt streng aanspreken, maar bij anderen blijft het een terugkerend probleem. Hoe krijg je deze groep huurders in beweging? En hoe voork...
De Corporatie Academie logo

Klantgericht telefoneren en klantbeleving

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 675,00
De wijze waarop het telefonisch contact verloopt met uw klanten bepaalt grotendeels het beeld van uw organisatie. U heeft één kans om een uitstekende eerste indruk achter te laten! 
De Corporatie Academie logo

Presenteren vanuit zelfvertrouwen

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 760,00
  Zet vol zelfvertrouwen een sterke presentatie neer volgens je persoonlijke presentatiestijl.
De Corporatie Academie logo

Effectief & klantgericht communiceren

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 795,00
Tijdens deze training leert iedereen met face-to-face klantcontact effectief en klantgericht te communiceren.
De Corporatie Academie logo

How do you call a Swaenhals in English?

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 825,00
 Reparatieverzoeken en intakegesprekken leren afhandelen in het Engels.
De Corporatie Academie logo

Communiceren begrijp je wat ik bedoel

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 1.375,00
 In iedere situatie effectief en plezierig leren communiceren.
De Corporatie Academie logo