Klantgericht schrijven

Duidelijkheid in brieven en e-mail

Heel veel communicatie verloopt inmiddels via e-mail. Maar het schrijven van een goede duidelijke e-mail is soms nog best lastig. En ook schriftelijke (standaard of eenmalige) brieven vragen om een zorgvuldige voorbereiding. Verplaats uzelf in de klant, bepaal het doel van uw brief of e-mail en kies de passende indeling. Met een aansprekende schrijfstijl en correct taalgebruik.
 
Aanpak
In deze training oefent u de verschillende fasen in het schrijven van een goede brief en e-mail. U verbetert uw vaardigheid om de boodschap van uw brief of e-mail zo op te schrijven dat deze overkomt bij de lezer. U krijgt tijdens de training persoonlijke feedback op de brieven en e-mails die u schrijft. Zo sluit de training optimaal aan bij datgene wat u wilt leren. Om de verbinding met de praktijk te leggen, werkt u tussen de trainingsdagen aan het (her)schrijven van een brief of e-mail. Op de volgende trainingsdag wordt deze besproken en krijgt u feedback.
 
Blended leren: kort, effectief en met meer rendement!
U start met de e-Learningmodules "E-mails schrijven” en " Gewoon goed Nederlants”. Hiermee doorloopt u de theorie over het schrijven van heldere en juist gespelde mails. Zo gaat u goed voorbereid naar de training Klantgericht schrijven. Hierna heeft u nog drie maanden toegang tot de e-Learning en kunt u achteraf nog eens rustig de modules doornemen.

Trainingsdetails

Aangeboden door:

Kjenning
  • vanaf  945.00
  • Nederlands
  • 0 - 20 deelnemers