Gelijk hebben of gelijk krijgen

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 425,00
Leer sterker argumenteren in vergadering of discussies.
De Corporatie Academie logo

Vakman als ambassadeur

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 425,00
Als vakman kom je bij allerlei verschillende mensen over de vloer. In deze training leer je hoe je als ambassadeur te werk gaat en meer doet dan je klant verwacht!
De Corporatie Academie logo

Storytelling: Communiceren met een verhaal

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 440,00
Sommigen lijken geboren vertellers. Wanneer zij beginnen te vertellen hangt iedereen aan hun lippen. Goed nieuws! Want storytelling kun je leren!
De Corporatie Academie logo

Klantgericht incasseren

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 495,00
Ontdek de gesprekstechnieken om op respectvolle wijze te kunnen incasseren.
De Corporatie Academie logo

Presenteren vanuit zelfvertrouwen

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 760,00
Zet vol zelfvertrouwen een sterke presentatie neer volgens je persoonlijke presentatiestijl.
De Corporatie Academie logo

Effectief & klantgericht communiceren

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 795,00
Tijdens deze training leert iedereen met face-to-face klantcontact effectief en klantgericht te communiceren.
De Corporatie Academie logo

Engels voor woningcorporatiemedewerkers

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 825,00
Deze praktische cursus Engels leert je wat jij nodig hebt voor jouw werk.
De Corporatie Academie logo

Communiceren begrijp je wat ik bedoel

Communicatie - Klantcontact | Nederlands

vanaf 1.375,00
In iedere situatie effectief en plezierig leren communiceren.
De Corporatie Academie logo