Leergang KCC-medewerker

Voor klantvriendelijk én efficiënt klantcontact op het klantcontactcentrum

De medewerker klantcontact is het visitekaartje naar buiten van de corporatie. Hij of zij begroet de klant hartelijk en professioneel, geeft goede en actuele informatie en beantwoordt zoveel mogelijk vragen zelfstandig. Daarnaast is de medewerker klantcontact ook de spin in het web naar binnen, verbindt wel of niet door met collega's en maakt afspraken voor de klant.Van de medewerker klantcontact wordt steeds meer gevraagd op communicatief gebied. Steeds vaker worden de ‘makkelijke’ telefoontjes en vragen afgehandeld door technische systemen zoals een klantenportaal of een virtuele medewerker. Wat blijft er dan over? De ‘lastige’ contacten, situaties waar multi problematiek speelt en/of klanten die digitaal niet vaardig zijn. En dát vraagt nogal wat van de vaardigheden.https://kjenning.nl/4029

Trainingsdetails

Aangeboden door:

Kjenning
  • vanaf  1,645.00
  • Nederlands
  • 4 - 14 deelnemers