Wil jij dat de klant voor jou en je diensten en producten kiest? Met veel vergelijkbare producten in de markt hangt de keuze van de klant af van de toegevoegde waarde die jij weet te bieden. Met consultative selling overstijg je het traditionele leveren van producten of diensten en laat je zien waarom de klant voor jou moet kiezen. Je onderscheidt je door kennis van de klant, zijn organisatie en zijn doelstellingen. In de training leer je om onderscheidend te zijn, bijvoorbeeld door mee te denken op strategisch niveau en het bieden van oplossingen in plaats van producten. Door partner in business te zijn haal je meer resultaat uit je klantrelatie.
ProgrammaDe volgende onderwerpen komen aan bod:
Persoonlijke intakeIn de boeiende training van Boertien Vergouwen Overduin worden theorie en praktijk afgewisseld. Je leert de achtergronden van consultative selling en hoe je dit in je werk toepast. Je versterkt je adviesvaardigheden door nauw aan te sluiten bij de behoeften van de klant. Daarnaast bouw je met meer zelfvertrouwen als vertrouwde gesprekspartner aan een sterke klantrelatie. Door tijdens de training te werken met een eigen klantcase leer je dit allemaal direct te gebruiken. Je ontvangt van de trainer persoonlijke, grensverleggende feedback, gericht op jouw persoonlijke leerdoelen en ontwikkelvraag, zodat je effectief en met zelfvertrouwen je commerciële relaties onderhoudt.
websiteAangeboden door: